Transport GRATUIT pentru comenzi mai mari de 150 RON
Transport GRATUIT pentru comenzi mai mari de 150 RON
Coș 0

Termeni si conditii

Cozy Corner este proprietatea GMC SERVICE TRADING  SRL, persoana juridică română, cu sediul în București, B-dul. Ion Mihalache nr.148 bl.8 sc.1 et.6 apt.26 ,sect.1,cod postal 011206, telefon contact 0750 813 099, mail shop@cozycorner.ro, având număr de ordine la Registrul Comerțului J40/4912/2000 și cod unic de înregistare fiscal RO 13044718, denumită în continuare Vânzător. Persoana fizică sau juridică care achiziționează produse de pe site-ul www.cozycorner.ro este denumită în continuare Cumpărător.

Vizitarea și utilizarea site-ului www.cozycorner.ro presupune acceptarea unor termeni și condiții, după cum sunt prezentate mai jos. Se recomandă citirea cu atenție a acestor termeni și condiții.

Cozy Corner își rezervă dreptul de a modifica conținutul sau structura site-ului în orice moment și fără nici o informare prealabilă. 

Informații despre produse și prețuri

Produsele au în descriere informații despre caracteristicile lor, precum: culoare, dimensiuni, material, preț. De asemenea, fotografiile ilustrate corespund realității, însă culorile produselor pot fi ușor diferite în funcție de setările monitorului / ecranului de pe care sunt vizualizate.

Termenul de livrare este specificat in pagina fiecarui produs.

Descrierile produselor și ilustrarea lor sunt informative, ele pot fi schimbate de către Vânzător fără o înștiințare prealabilă. Totodată, prețurile afișate pot fi actualizate, fără o înștiințare prealabilă. Este recomandat să revedeți prețurile și caracteristicile produselor atunci când se dorește efectuarea unei comenzi. 

Vânzătorul nu va putea fi considerat responsabil în cazul în care produsele achiziționate nu corespund scopului pentru care au fost achiziționate.

Chiar dacă stocul este actualizat zilnic, Vânzătorul nu garantează că este lipsit de erori care ar putea să survină din motive tehnice. Dacă anumite produse comandate de Cumpărător nu vor mai fi în oferta curentă, Vânzătorul se obligă să anunțe Cumpărătorul cu privire la indisponibilitatea produsului.Cumparatorul poate cere anularea tranzactiei daca a achitat online cu cardul si banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-5 de zile, in functie de politica acesteia.

În cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare a produselor de către Vânzător, valoarea maximă a obligațiilor suportate de aceasta este valoarea sumelor încasate de Vânzător de la Cumpărătorul respectiv.

Funcționarea site-ului 

www.cozycorner.ro nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele pagube pe care vizitatorii le-ar putea avea din cauza nefuncționării temporare sau defectuoase a site-ului.

 

Comenzi și livrări

Produsele sunt livrate doar pe teritoriul României, în baza unei comenzi ferme efectuate de către Cumpărător pe site-ul www.cozycorner.ro.

Livrarea este efectuată prin intermediul unui serviciu de curierat rapid (Bookurier), la adresa indicată de către Cumpărător în pagina de comandă.

Termenul de livrare al produselor cumpărate de pe www.cozycorner.ro se încadrează între 3 si 4 zile lucrătoare din momentul înregistrării comenzii de către Cumpărător pentru produsele din STOC. Pentru produsele disponibile la comanda termenul de livrare este de aproximativ 10-12 zile lucratoare.Daca din anumite cauze intervin intarzieri in livrarea prodselor,Vanzatorul se obliga sa instiinteze Cumparatorul.In pagina fiecarui produs este specificat termenul de livrare.Transportul este afisat la finalizarea comenzii si este de 9 RON, pentru comenzi mai mari de 150 RON,transport gratuit.

 

Plata comenzilor

Plata comenzilor realizate de către Cumpărători se poate efectua ramburs la curier  sau online cu cardul.

În cazul plății cu cardul, nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment dat, pe serverele Cozycorner, ele fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii plată online.

Politica de returnare

Conform O.G. 130/2000 și O.G. 34/2014, cumpărătorul poate anula comanda efectuată, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fără invocarea unui motiv și fără penalizări, prin notificarea în scris la adresa de mail shop@cozycorner.ro sau telefonic la numarul 0750 813 099. Produsele se returnează în ambajul original, așa cum a fost primit, și fără să prezinte nici o urmă de uzură, folosire sau deteriorare (atât produsele, cât și etichetele intacte și prezența documentelor originale care l-au însoțit). 

Cumpărătorul suportă cheltuielile de expediție conform legii române.Returul se va efectua printr-o firma de curierat, nu se acceptă returnarea produselor prin poștă. 

Contravaloarea comenzii returnate, suma ce include si taxa de transport pentru livrarea initiala a comenzii catre cumparator, daca transportul nu a fost gratuit va fi înapoiată conform legii, în cel mult 14 zile calendaristice de la data returnarii produselor. La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate, în caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care conțin produse în altă stare decât cea în care au fost livrate, cele a căror returnare nu a fost notificată în prealabil, precum și cele care conțin produse deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare din partea Cumparatorului. Rambursul se fac prin transfer bancar în contul bancar specificat de Cumpărător daca s-a achitat ramburs sau pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-7 de zile de la acceptarea returului.

Excepție de la regulile de mai sus fac comenzile primite de Cumpărător care nu corespund specificațiilor menționate în comanda sa sau prezintă defecte de fabricație. În cazul acestora, returnarea / schimbarea produsului se poate face pe cheltuiala Vânzătorului dacă acesta este anunțat de către Cumpărător în primele 24 de ore de la recepția comenzii.

Dispute și conflicte

Folosirea acestui site se face sub incidența legii române. Orice litigii vor fi soluționate conform legilor în vigoare pe teritoriul României.

Orice tentativă de acces neautorizat pe site-ul www.cozycorner.ro sau încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente. Eventualele conflicte apărute între Vânzător și Cumpărător vor fi rezolvate pe cale amiabilă sau prin înțelegerea dintre cele două părți. Dacă acest lucru nu va fi posibil, se vor aplica prevederile legate românești din acest domeniu, iar soluționarea conflictului va fi de competența instanțelor.

Fiind de acord cu acești termeni și condiții, Cumpărătorul își asumă în totalitate aceste riscuri.

Pentru orice nelămuriri sau informații, ne puteți scrie la adresa shop@cozycorner.ro